Miért nincs 

megállás?

Egy kezdeményezés, hogy tudjuk mi a szerepünk.

#mostnincsmegállás

Mára már pontosan látszik, hogy a világ nem állt meg a járvány alatt sem. Azok a döntéshozók a kommunikációs és marketingszakmában, akiknek voltak ötleteik azon felül is, hogy „#veletekvagyunk”, pillanatok alatt alkalmazkodtak, felismerték a helyzet okozta kihívásokat és felmérték a lehetőségeiket, majd mozgásba lendítették márkáikat.

Az 1. évadról és a kommunikációs szektor szerepéről

Ezekkel a hazai és nemzetközi döntéshozókkal beszélgettünk a #mostnincsmegállás 1. évadában azért, hogy tűzbe hozzuk és mozgásba lendítsük a kommunikációs szakma többi képviselőjét. Az általunk összegyűjtött inspiráló gondolatok és egyedi meglátások a döntéshozóik által megfogalmazottakon keresztül olyan márkák szellemiségébe engedtek számunkra bepillantást, amik gyakorlata mindannyiunk jövőjére hatással lehet majd – és amely hozzáállásokból és gyakorlatokból a márkájától függetlenül mindenki átemelhet magának.

A kommunikációs és marketing szektor mindig élen járt a gazdasági-, társadalmi- és attitűdváltozások motorizálásában, az aktív párbeszédek kialakításában. A járvány okozta példátlan helyzetben a világon sokféleképpen, de anyagi helyzettől, rangtól és vallástól függetlenül mindenki megérezte, milyen, amikor lemondásra és nélkülözésre kényszerülnek embertársaink tömegei. 

Gondolatok és történetek

Ebből az apátiából és bizonytalanságból kell most a marketingszakmának kiutat mutatnia, reményt keltenie, és sok esetben megteremtenie az újrakezdés lehetőségét. Mert most nem lehet leállni, sőt most kell igazán rákapcsolni: motorizáljuk közösen a gazdaságot, vigyázzunk a munkahelyekre és vigyázzunk egymásra! #mostnincsmegállás

© 2020 by Positive Adamsky